Flagi reklamowe

Na jakie elementy reklamy postawić podczas targów czy festiwali?

Reklama podczas wydarzeń plenerowych

Organizując różnego rodzaju wydarzenia lub biorąc w nich aktywny udział jako firma, dobrze jest być widocznym oraz zapamiętanym przez innych. Sposób reklamy będzie się oczywiście różnił w zależności od tego, w jakim charakterze odbywa się wydarzenie i jaka rola przypadnie nam. Jednak jeśli chodzi o wyróżnienie się wśród uczestników i zwrócenie uwagi na siebie, to warto pamiętać o kilku skutecznych sposobach oznaczania stanowiska. Przede wszystkim szyld lub oznaczenie, które będzie informowało przechodniów, jak nazywa się nasza firma. Wiele osób już w okolicach szyldu używa adresu strony internetowej, na którą odsyła napis. Jeśli więc prowadzimy działalność, której duża część, na przykład sklep internetowy, zawierają się w sieci właśnie, to może okazać się to bardzo pomocne. Jeśli oferujemy na swoim stoisku różnego rodzaju produkty w ramach sprzedaży, należy pamiętać, by się dobrze prezentowały na wystawie, ich sposób zaprezentowania przyciągał uwagę przechodniów, intrygował. Dobrym pomysłem również na przykład podczas wydarzeń plenerowych jak festyny, festiwale czy różnego rodzaju targi, odbywające się pod gołym niebem, będzie postawienie na flagi reklamowe.

Jak zwrócić uwagę przechodniów na nasze stanowisko?

Flagi reklamowe to przytwierdzone do stelażu fragmenty materiału zadrukowane w kolorystyce zgodnej z naszymi barwami reklamowymi. Najczęściej na flagach reklamowych znajdziemy także nazwę firmy, hasło reklamowe, adres do strony, by ewentualni przechodnie nie mieli problemu, by nas później znaleźć w sieci lub logo firmy. Tego rodzaju ekspozycja przyciąga wzrok i zmniejsza ryzyko, że nasze stoisko zostanie niezauważone, a przez to także pominięte. Należy pamiętać, że każdy przechodzień może stać się naszym potencjalnym klientem. Dlatego też dobra reklama i widoczność w tłumie konkurencji są tak istotne. Również organizacja różnego rodzaju konkursów na stoisku zwiększa atrakcyjność naszego stanowiska i przyciąga nowe osoby, dlatego warto kreatywnie podchodzić do kwestii reklamy.